Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (8)Реферативна база даних (18)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Кобрій О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 32
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Кобрій О. 
Особливості визначення змісту професійно-педагогічної підготовки студентів непедагогічних спеціальностей [Електронний ресурс] / О. Кобрій // Молодь і ринок. - 2013. - № 6. - С. 110-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_6_22
Розкрито особливості формування змісту професійно-педагогічної підготовки студентів непедагогічних спеціальностей наприкінці ХХ – на початку ХХІ ст., які спонукали до змін у змісті педагогічних дисциплін у ВНЗ. Зазначено, що, насамперед, зміни стосуються усвідомлення майбутнім фахівцем гуманізації навчання та виховання, орієнтації на самостійну творчу діяльність, поєднання теоретичної роботи з практичною. Доведено необхідність педагогічної підготовки інженерів, економістів, медиків, юристів, оскільки в цих професіях присутня орієнтація на діяльність у системі «людина - людина».Раскрыты особенности формирования содержания профессионально-педагогической подготовки студентов непедагогических специальностей в конце ХХ - начале ХХI в., которые побудили к изменениям в содержании педагогических дисциплин в ВУЗ. Отмечено, что в первую очередь изменения касаются осознания будущим специалистом гуманизации обучения и воспитания, ориентации на самостоятельную творческую деятельность, сочетание теоретической работы с практической. Доказана необходимость педагогической подготовки инженеров, экономистов, медиков, юристов, поскольку в данных профессиях присутствует ориентация на деятельность в системе «человек - человек».Disclosed some aspects of the content of professional - pedagogical preparation of students in non-teaching majors end of XX - beginning of XXI century, which led to changes in the content of pedagogical disciplines at the university. Noted that the changes relate primarily to future specialist humanization awareness training and education, focus on independent creative activity, the combination of the theoretical with the practical work. The necessity of pedagogical training of engineers, economists, doctors, lawyers, because in these occupations present focus on activities in the "Man-Man"
2.

Кобрій О. 
Методичний інструментарій реалізації змісту педагогічних дисциплін у ВНЗ задля потреб практичної підготовки до роботи в гірських школах Карпат [Електронний ресурс] / О. Кобрій // Гірська школа Українських Карпат. - 2013. - № 8-9. - С. 285-288. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gsuk_2013_8-9_77
Попередній перегляд:   Завантажити - 221.234 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Кобрій О. М. 
Тенденції удосконалення змісту педагогічних дисциплін у вищих навчальних закладах України протягом другої половини ХХ – початку ХХІ ст. [Електронний ресурс] / О. М. Кобрій // Педагогіка та психологія. - 2012. - Вип. 42. - С. 147-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2012_42_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 151.494 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Кобрій О. М. 
Сучасні технології реалізації змісту педагогічних [Електронний ресурс] / О. М. Кобрій // Освіта та педагогічна наука. - 2012. - № 5-6. - С. 27-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OsDon_2012_5-6_6
Розкрито різні технології реалізації змісту педагогічних дисциплін. Розглянуто особливості їх упровадження у практику ВНЗ упродовж другої половини ХХ - початку ХХI ст., що стимулювали виховне та розвивальне навчання й дозволяли забезпечити студентові статус суб'єкта. Увагу приділено виявленню переваг та недоліків фронтальної та індивідуальної діяльності, а також засобам їх компенсації, умовам, за яких упровадження згаданих форм роботи стало можливим. Розглянуто форми роботи, які набули поширення в ХХI ст. та висвітлено перспективи їх подальшого розвитку.
Попередній перегляд:   Завантажити - 378.072 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Кобрій О. М. 
Технологічні особливості реалізації змісту педагогічних дисциплін протягом другої половини ХХ – початку ХХІ ст. [Електронний ресурс] / О. М. Кобрій // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 19(3). - С. 174-178. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_19(3)__23
Розкрито різні технології реалізації змісту педагогічних дисциплін. Розглянуто особливості їх упровадження у вузівську практику протягом другої половини XX - початку XXI ст., що стимулювали виховне та розвивальне навчання та надавали змогу забезпечити студентові статус суб'єкта.
Попередній перегляд:   Завантажити - 135.485 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Кобрій О. 
Принципи оновлення змісту педагогічних дисциплін у сучасних вищих навчальних закладах України [Електронний ресурс] / О. Кобрій // Молодь і ринок. - 2014. - № 5. - С. 75-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_5_18
Обгрунтовано сучасний стан розробки принципів оновлення у ВНЗ змісту педагогічних дисциплін. Охарактеризовано зміни щодо якісної побудови цього змісту у педагогічній підготовці майбутнього фахівця з урахуванням сучасних тенденцій розвитку вищої освіти України. Зауважено про гуманізацію та гуманітаризацію змісту педагогічної освіти в Україні. Підкреслено, що вибір системи цінностей у сфері виховання здійснюється з урахуванням виховної традиції, потреб держави, досвіду минулих поколінь та вимог сьогодення. Аргументовано, що індивідуалізація, проблемність, комплексність та інтегрованість є важливими принципами якісного оновлення змісту педагогічних дисциплін. Акцентовано увагу, що метою цілісного педагогічного процесу є гармонійна особистість, яка уособлює єдність її інтелектуальних, емоційних і фізичних можливостей. Обосновано современное состояние разработки принципов обновления в ВУЗ содержания педагогических дисциплин. Охарактеризованы изменения относительно качественной постройки этого содержания в педагогической подготовке будущего специалиста с учетом современных тенденций развития высшего образования Украины. Замечено о гуманизации и гуманитаризации содержания педагогического образования в Украине. Подчеркнуто, что выбор системы ценностей в сфере воспитания осуществляется с учетом воспитательной традиции, потребностей государства, опыта прошлых поколений и требований настоящего. Аргументировано, что индивидуализация, проблемность, комплексность и интегрированность являются важными принципами качественного обновления содержания педагогических дисциплин. Акцентировано внимание, что целью целостного педагогического процесса является гармоничная личность, олицетворяющая единство ее интеллектуальных, эмоциональных и физических возможностей.Reasonably current state of development of the principles of content updates at universities and pedagogical disciplines. Characterized by qualitative changes in the construction of this content in the pedagogical training of future specialists with current trends in the development of higher education in Ukraine. Seen on the humanization and humanization of the content of teacher education in Ukraine. Emphasized that the choice of the value system in the field of education shall be based on the educational traditions needs of the state, the experience of past generations and the requirements of this. Argued that individualization, distressed, complexity and integration of the most important principles of quality content updates pedagogical disciplines. The attention that the goal of complete pedagogical process is a harmonious personality, a symbol of the unity of its intellectual, emotional and physical abilities.
Попередній перегляд:   Завантажити - 252.299 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Кобрій О. 
Ідея гуманізації змісту педагогічних дисциплін у сучасних ВНЗ України [Електронний ресурс] / О. Кобрій // Молодь і ринок. - 2014. - № 10. - С. 10-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_10_4
Обгрунтовано сучасний стан розробки ідеї гуманізації змісту педагогічних дисциплін у ВНЗ України. Охарактеризовано тенденції якісної побудови змісту педагогічної підготовки майбутнього фахівця з урахуванням сучасних процесів розвитку вищої освіти України та соціального замовлення. Зазначено, що виявом справжньої гуманізації змісту освіти є зосередженість на актуальних і перспективних інтересах дитини, створенні умов для індивідуалізації та диференціації навчально-виховного процессу. Предмети, які репрезентують людину і сприяють формуванню у її свідомості людяності та порядності, допомагають орієнтуватися на моральні цінності, гуманізувати зміст освіти. Отже, гуманітаризація інформації як нарощування питомої ваги предметів гуманітарного й естетичного циклів є важливою передумовою гуманізації свідомості педагога. Виокремлено ключові тенденції розвитку ідеї гуманізації змісту педагогічних дисциплін у педагогічній підготовці майбутнього фахівця: демократичне забезпечення навчання та виховання, позитивна мотивація гуманізації змісту педагогічної освіти, його особистісна зорієнтованість, розвиток теорії та практики вільного виховання, акцент у вихованні на повагу до людини, до її прав, становлення в ній людяності, формування її духовного світу.Исследовано современное состояние разработки идеи гуманизации содержания педагогических дисциплин в ВУЗ Украины. Охарактеризованы тенденции качественного формирования содержания педагогической подготовки будущего специалиста с учетом современных процессов развития высшего образования Украины и социального заказа. Отмечено, что проявлением настоящей гуманизации содержания образования является сосредоточенность на актуальных и перспективных интересах ребенка, создании условий для индивидуализации и дифференциации учебно-воспитательного процесса. Констатировано, что гуманитаризация информации как наращивание удельного веса предметов гуманитарного и эстетического циклов является важной предпосылкой гуманизации сознания педагога. Выделены приоритетные направления гуманизации содержания педагогических дисциплин, в частности: демократическое обеспечение обучения и воспитания, положительная мотивация гуманизации содержания образования, его личностная ориентация, развитие теории и практики свободного воспитания, акцентентирование внимания в структуре воспитания на уважении к человеку, его правам. The article grounds the current state of the development of the idea of humanization of content of pedagogical disciplines at higher educational institutions of Ukraine. The author characterizes trends of constructing highquality content of pedagogical training of future specialists, taking into account contemporary processes in higher education and the social order in Ukraine.
Попередній перегляд:   Завантажити - 318.76 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Кобрій О. 
Проектування змісту педагогічних дисциплін навчальною літературою у сучасних вищих навчальних закладах України [Електронний ресурс] / О. Кобрій // Молодь і ринок. - 2014. - № 4. - С. 31-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_4_9
Розглянуто змістове наповнення підручників і посібників з педагогіки в контексті модернізації педагогічної парадигми і відповідність змісту педагогічних дисциплін їх структурним компонентам та вимогам щодо професійно-педагогічної підготовки студентів. Обгрунтовано детермінованість інформативного, аксіологічного, діяльнісно-творчого компонентів педагогічних дисциплін змістовим векторам підручників. Особливу увагу зосереджено на навчально-методичній літературі з філософських питань і теорії розвивального навчання, позаурочної діяльності та позашкільної роботи, соціальної педагогіки та етнопедагогіки, превентивної, реабілітаційної, компаративної та колекційної педагогіки. Рассмотрено содержательное наполнение учебников и пособий по педагогике в контексте модернизации педагогической парадигмы и соответствие содержания педагогических дисциплин их структурным компонентам и требованиям профессионально-педагогической подготовки. Обоснована детерминированность информативного, аксиологического, деятельно-творческого компонентов педагогических дисциплин смысловым векторам учебников. Особое внимание сосредоточено на учебно-методической литературе по философским вопросам и теории развивающего обучения, внеурочной деятельности и внешкольной работы, социальной педагогики и этнопедагогики, превентивной, реабилитационной, компаративной и коррекционной педагогики.The article renders the idea of designing educational content in modern universities of Ukraine by means of textbooks, as to the quantity and quantity of information provided, their focus on the development and education. The author grounded the reflection of axiological and activity components in this content, that are presented by problematic tasks.
Попередній перегляд:   Завантажити - 315.01 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Кобрій О. М. 
Особливості формування змісту педагогічних дисциплін у вищій школі в другій половині XX – на початку XXI століття [Електронний ресурс] / О. М. Кобрій // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2012. - № 4. - С. 53-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2012_4_11
Обгрунтовано використання закономірностей навчальної діяльності студентів і відповідних психолого-педагогічних умов формування змісту педагогічних дисциплін у другій половині ХХ – на початку ХХІ ст. Враховано їх відповідність соціальному замовленню та існуючій організації навчання і виховання. Визначено ефективність орієнтації на мету освіти, структурної побудови змісту педагогічних дисциплін, статусу суб’єкта для кожного учасника педагогічного процесу.Обосновано использование закономерностей учебной деятельности студентов и соответствующих психолого-педагогических условий формирования содержания педагогических дисциплин во второй половине ХХ в начале ХХІ в. Учтено их соответствие социальному заказу и существующей организации обучения и воспитания. Определена эффективность ориентации на цель образования, структурного построения содержания педагогических дисциплин, статуса субъекта для каждого участника педагогического процесса.The article gives grounds for the use of patterns of learning activities for students and relevant psychological and educational conditions for the content of pedagogical disciplines during the second half of the 20th century. The author takes into account their compliance with social order and democratic organization of education, defines the effectiveness of the orientation towards the aim of education, the effectiveness of the structural construction of the content of pedagogical disciplines, the status of each member as a subject of the pedagogical process.
Попередній перегляд:   Завантажити - 270.992 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Кобрій О. М. 
Соціальні чинники загальнопедагогічної підготовки вчителя в Україні наприкінці ХІХ – на початку ХХ століття [Електронний ресурс] / О. М. Кобрій // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2014. - № 1. - С. 26-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2014_1_7
Проаналізовано суспільні причини змін наприкінці ХІХ – на початку ХХ ст. у трактуванні змісту та досвіду загальнопедагогічної підготовки вчителя, її відповідності його майбутній фаховій діяльності. З’ясовано, що соціальними чинниками такої підготовки в зазначений період було поширення гуманістичних поглядів та демократичних перетворень у вищій освіті, розвиток політехнічного напряму, відродження української національної ідеї, виникнення соціопедагогічних комплексів тощо.Проанализированы общественные причины изменений в конце ХІХ – начале ХХ ст. в трактовке содержания и опыта общепедагогической подготовки учителя, ее соответствия его будущей деятельности. Выяснено, что социальными факторами этой подготовки в указанный период было распространение гуманистических взглядов и демократических преобразований в высшем образовании, развитие политехнического направления, возрождение украинской национальной идеи, возникновение социопедагогических комплексов и т. д.This article analyzes social causes of changes at the end of the 19th – the beginning of the 20th centuries in the interpretation of the nature, content and experience of general teacher training, its compliance with students activities in the future. Social factors of such training in the specified period were propagation of humane ideas and democratic transformation in higher education, the development of a polytechnic direction, revival of the Ukrainian national idea, the emergence of social and educational subsystems etc.
Попередній перегляд:   Завантажити - 295.144 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Кобрій О. 
Моделювання змісту педагогічних дисциплін у вищих навчальних закладах України (друга половина XX – початок XXI ст.) [Електронний ресурс] / О. Кобрій // Людинознавчі студії. Педагогіка. - 2013. - Вип. 27. - С. 4–15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Lstud_2013_27_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 239.312 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Кобрій О. М. 
Структурний аналіз змісту педагогічних дисциплін [Електронний ресурс] / О. М. Кобрій // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Сер. : Педагогічні та історичні науки. - 2012. - Вип. 102. - С. 110-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2012_102_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 180.436 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Кобрій О. М. 
Особливості модернізації змісту вищої педагогічної освіти у ВНЗ України наприкінці ХХ – на прикінці ХХІ ст. [Електронний ресурс] / О. М. Кобрій // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Сер. : Педагогічні та історичні науки. - 2013. - Вип. 115. - С. 55-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2013_115_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 211.872 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Кобрій О. 
Трансформація системи цінностей у змісті підготовки вчителя до виховної роботи кінця ХХ – початку ХХІ ст. [Електронний ресурс] / О. Кобрій // Молодь і ринок. - 2011. - № 6. - С. 109-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_6_26
Розкрито сутність трансформаційних процесів сучасної вищої освіти та їх відображення у змісті підготовки вчителя до виховної роботи, що, насамперед, означає перехід до іншої системи цінностей. Обгрунтовано сутність ідеалістично-християнського підходу в організації виховання студентів та необхідність забезпечення їх духовності, національної свідомості та свободи.
Попередній перегляд:   Завантажити - 270.399 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
15.

Кобрій О. 
Історичні передумови формування християнського світогляду особистості у змісті педагогічної підготовки вчителя [Електронний ресурс] / О. Кобрій // Молодь і ринок. - 2011. - № 7. - С. 103-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_7_25
Розкрито факти висвітлення передовою педагогічною думкою особливостей формування християнського світогляду особистості у змісті педагогічної підготовки вчителя протягом II половини XX - на початку XXI ст., що насамперед означало перехід до традиційно-християнської системи цінностей та історичні передумови цього процесу. Обгрунтовано сутність пріоритету моралі в організації виховної роботи студентів та історичні тенденції усвідомлення необхідності визнання абсолютності моральних цінностей.
Попередній перегляд:   Завантажити - 274.045 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
16.

Кобрій О. 
Трансформація системи цінностей у змісті підготовки вчителя до виховної роботи кінця ХХ – початку ХХІ ст. [Електронний ресурс] / О. Кобрій // Молодь і ринок. - 2011. - № 8. - С. 83-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_8_21
Розкрито сутність трансформаційних процесів сучасної вищої освіти та їх відображення у змісті підготовки вчителя до виховної роботи, що, насамперед, означає перехід до іншої системи цінностей. Обгрунтовано сутність ідеалістично-християнського підходу в організації виховання студентів та необхідність забезпечення їх духовності, національної свідомості та свободи.
Попередній перегляд:   Завантажити - 241.396 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
17.

Кобрій О. 
Парадигмальні напрями реформування змісту сучасної педагогічної підготовки фахівців [Електронний ресурс] / О. Кобрій // Людинознавчі студії. Педагогіка. - 2014. - Вип. 29(1). - С. 80-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Lstud_2014_29(1)__11
Попередній перегляд:   Завантажити - 228.078 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Кобрій О. 
Тенденції удосконалення змісту вищої педагогічної освіти України [Електронний ресурс] / О. Кобрій // Людинознавчі студії. Педагогіка. - 2014. - Вип. 29(2). - С. 112-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Lstud_2014_29(2)__15
Попередній перегляд:   Завантажити - 226.253 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Кобрій О. 
Моделювання професійної підготовки педагога у вищих навчальних закладах України [Електронний ресурс] / О. Кобрій // Людинознавчі студії. Серія : Педагогіка. - 2016. - Вип. 3. - С. 145–153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Lstud_2016_3_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 221.804 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Кобрій О. 
Розвиток ідеї демократизації змісту педагогічної освіти вчителя впродовж другої половини ХХ ст. [Електронний ресурс] / О. Кобрій, М. Брода // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2014. - Вип. 30. - С. 57-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2014_30_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 155.336 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського